محل تبلیغات شما
نوآوری واقعی به چیزی بیش از بودجه تحقیق و توسعه نیازمند است نوشته : جینا اکانر 19 دسامبر 2009 ترجمه : رامین مجیدزاده 27 شهریور 1399 منبع :هاروارد بیزینس ریویو امروزه پیدا کردن مدیرعاملی که دراهمیت نوآوری سخن پراکنی نکند مشکل است.در حالی که به نظر می رسد بسیاری چگونگی بدست آوردن آن را نمی دانند.با بررسی نظرسنجی پر بازدید مکینزی از سال 2008 تا کنون درمیابیم که 84% از مسئولین اجرائی بر این باورند که نوآوری نقش حیاتی در رشد کسب و کارشان دارد،ولی تنها 6 % از

نوآوری واقعی به چیزی بیش از بودجه تحقیق و توسعه نیازمند است

چگونه محصولی را که خریدار آن مصرف کننده اش نیست را بازاریابی کنیم ؟

هنگامی که افراد از تیمها نوآورتر هستند

نوآوری ,تحقیق ,نیازمند ,بودجه ,توسعه ,بیش ,تحقیق و ,و توسعه ,نیازمند است ,نوآوری واقعی ,بودجه تحقیق

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها